pátek 20. května 2011

den třináctý, 20. květen; Xouaxange - Nancy

řečí čísel
najeté kilometry: 86,51
průměrná rychlost: 17,00 km/hod
maximální rychlost: 44
,8 km/hod

čas: 5:04

Dnes jsem neměla čas na zážitky. Musela jsem ho trávit

1. neustálým přemítáním, zda jet podél kanálu po posekané trávě nebo po silnicích kolem kanálu, které se občas výrazně odkloní a občas promění v nesnesitelné bludiště zvané město. Přitom nikdy předem nevíte, kdy se z cesty stane tráva a ze silnice megaobjížďka, protože mapy na zdejších informacích prostě nevedou. Pokud, tak jen pro daný region. Za dva dny jsem projela už tři regiony.

2. schováváním se před sluncem. Dneska bylo neskutečné vedro. Mám spálené nárty na rukou, protože jsem ráno v hotelu nechala rukavice. A i když jsem se vrátila a hledali jsme je, už se nenašly...

3. proklínáním Francouzů. Oni prostě nejí. Nikdy není otevřené nic k jídlu. Jen cukrárny a sladký už mi leze ušima

4. vyvoláváním deště. Uznávám, to jsem trochu přehnala, před podvečerní bouřkou jsem se musela hodinu schovávat. To byl teda liják


lekníny u kanálu

fotka ze stavidel. Loď připluje dolů, a vyjede u mě. Neptejte se, jak to funguje

Nechci se blamovat, ale že by aberdeen? Víc bílejch krav moc neznám... Jerseyka to není...

3 komentáře:

  1. jako bů king bych se mel vyznat... Nemuze to bejt mladas od charolais? :D

    OdpovědětVymazat
  2. kdyz on je nejakej malej... ale uznavam, aberdeen je blamáž... je fakt, ze to byla holčička. Tak to na mě hlavně neříkej... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Netuším o čem mluvíte, ale vím 100% jednu věc - Milka to nebyla :-)

    OdpovědětVymazat