pondělí 16. května 2011

den devátý, 16 květen Bad Friedrichshall - Schwetzingen

16. květen
Bad Friedrichshall-Schwetzingen

řečí čísel
najeté kilometry: 102,73
průměrná rychlost: 16,7 km/hod
maximální rychlost:
37,5 km/hod

čas na cestě: 6:08
počet pádů: 0
Někde jsem četla, že existují dva druhy větru. Protivítr a silný protivítr. To mezi Heilbronnem a Heidelbergem platí zcela určitě. Sice to byla konečně rovina, ale foukalo to jak o závod.

Ještě na jeden zákon jsem přišla. A sice ať si Carl Linné strčí svoje dělení zvířat na druhy někam. To se dá použít tak maximálně v botanice. Co se týče hmyzu, dělí se na černý svinstvo v očích a černý svinstvo v puse. A pak na čekající černý svinstvo, které ještě nedostalo příležitost nacpat se cyklistovi do hlavy.

Jinak Heidelberg mě neuchvátil, já na ty načinčaný města moc nejsem. Ale cesta byla krásná. Hrad vpravo, hrad vlevo, vinice vpravo, vinice vlevo.

Jediné, na co jsem v Německu ještě nepřišla je, kdy jedí. V půl dvanácté mi řeknou, že kuchyň otevírá v poledne, v půl třetí, že už jsou jen studené pokrmy. Od tří do pěti zavřou úplně. Po osmé, někde po deváté, už se nevaří. Zlatý český hospody




tohle je heidelberg. Jak říkám. Nejošklivější město to není, ale nejnepříjemnější zcela určitě.

5 komentářů:

  1. A kde jsou ňáký fotky? "Hrad vpravo, hrad vlevo, vinice vpravo, vinice vlevo."

    Nemáš i fotku veselý cyklistky?
    :D

    OdpovědětVymazat
  2. fotku veselý cyklistky dám do dne, kdy jsem byla v rothenburgu, tam vznikla jedna nečekaná samospouští focená nenucená momentka... ale mám zavřenou pusu, takže mouchy nejsou vidět :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Cusky, uz jsem zpátky na netu a zase te provazim cestou. Co se ti o mne ma co zda? A jeste k tomu takovy kraviny? To mi musi chybet zrovna hlava? Prosim te, az se ti zase budu zdat tak zarid, aby mi chybely speky, jo?

    OdpovědětVymazat
  4. luc gut! tak hurá do toho a ať půl je hotovo. sleduju tě poctivě však komenty se sem zadávaj těžce tj. což je bře. popel

    OdpovědětVymazat
  5. další dny schází nám :))

    OdpovědětVymazat