neděle 22. května 2011

den patnáctý 22. května, Bar le Duc - Chalons en Champagne

řečí čísel
najeté kilometry: 94,36
průměrná rychlost: 18,5 km/hod
maximálka: 43,8 km/hod

Nakonec to tak nevypadá, ale všechny živly se dnes proti mě spikly. V noci lilo. Ráno lilo. Dopoledne lilo. Když přestalo lejt, někdy kolem jedenácté, vzala jsem si z hotelové kuchyně (kde bylo uskladněné) kolo a před hotelem zjistila, že má píchlou zadní duši. Takže výměna. Nezjistila jsem o co, žádnou třísku, střep nebo kamínek jsem nenašla. Zato jsem našla skobu v plášti. Takže je jen otázkou času, kdy povolí další duše. Trochu to komplikuje fakt, že jedna z náhradních, co s sebou vezu, jaksi taky uniká, což jsem zjistila až po jejím pracném nandání.

Vyrazila jsem chvíli před polednem a v Chalons en Champagne (95 km daleko) měla zarezervované ubytování. Naštěstí odlehčené kolo by letělo jako vítr... kdyby ovšem neletěl vítr špatným směrem. Dneska to prostě fičelo úplně neuvěřitelně. Samozřejmě se jednalo o protivítr. Pokládal obilí a prapory stavěl do kolmé polohy, aby hezky vynikly. Snažila jsem se ho přemoci argumenty. "Nemůže foukat pořád a nemůže foukat věčně." Jenže jeho argumentační poryvy byly jaksi silnější. Nakonec to dopadlo tak, že jsem po rovině jela 12 km v hodině vpředu na nejlehčí převod.

Pak se štěstí obrátilo a u kanálu se zničehonic objevila celkem slušná byť kamenitá cyklostezka. Často dokonce krytá stromy. Chtělo to návleky, aby mě neošlehala tráva, ale kolo letělo jak o závod. V osm večer jsem byla v hotelu.
Tak trochu už bez elánu opravovat dvě děravé duše. Takže nezbývá, než si živly udobřit, aby nejméně zítra ještě žádná nepíchla.




Žádné komentáře:

Okomentovat